Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Sunday, January 31, 2010

..DenGan AtaU tAnpa mu..

Tika ku disentuh cinta
Cinta melirikan lara
Gerah kerinduan sendiri tanpamu
Kadang mengusutkan jiwaku

Namun aku tetap tegar jua
Lalu ku tempuhi semuanya
Cinta luhur digelap menjadi cahaya
Dengan mu hidup lebih bermakna

Keyakinan ku pun semakin bertambah
Semakin mudah kaki mengatur langkah
Rasa tepatnya hidup bersama dengan mu

Sebelum terjatuh sakit yang tak tertanggung
Atau kemungkinan langit esok mendung
Dibawah langit yang terbuka
Ku mohon rahmat Tuhan yang Esa

Kalau di takdirkan aku harus berhadapan
Berakhirnya suatu ikatan
Akan aku relakan
Pedih perpisahan
Nyawa berpisah dari badan

Kalau ditakdirkan berakhir dipertengahan
Suratan sebuah percintaan
Sanggup aku menahan
Pedih perpisahan
Walau menghiris perasaan
Sakitnya biar aku rasakan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...