Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Friday, December 10, 2010

335 My Lucky Number


335  335  335 335 335  335  335  335  335  335 

Tadi masa buka je lappy & masuk ke my blog nampak kat Shoutbox ada msg dari massna bagitau yang blog aku ni tersenarai dalam Senarai Penuh Blog Baru (2010) Pilihan -9..Huh??Biar betul..Gosok2 mata jap..pastu g check kat BPM (Blog Pilihan Malaysia) ...Omak aiiii..rasa cam nak lompat2..nak jerit2 pun ada tengok nama blog aku ada kat situ..Huhuhu..dok berbaris kat nombor 335.....Huhu..Alhamdulillah..tak sangka sgt boleh tersenarai diantara ribuan blogger yang mantop2 kat dalam ni..heheh..best sgt..Makin bersemangat lak nak berblog..huhu..tapi aku bukan la mengharap apa-apa..cuma nak kongsi je rasa bangga bukan takbur yer.. & gembira aku ni sebab blog aku yang baru setahun jagung ni tersenarai diantara blog-blog lain yang hebat-hebat belaka..lagi pun aku rasa ini ada lah pencapaian pertama untuk aku dalam dunia blogging ni..jadi tak salah rasa nya aku berkongsi rasa dengan kawan-kawan semua kan???
Pada semua teman-teman blogger yang tersenarai..tahniah aku ucapkan..Sama-sama la kita memeriahkan lagi dunia Blogging di Malaysia ni..Semoga berjaya juga aku ucapkan pada semua..
Pada kawan-kawan yang mahu menyokong blog aku ni.. ingat no ni yer....335....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
335  335  335  335  335  335 335 335 335 335 

Kredit untuk Pengasas Blog Pilihan Malaysia (BPM) AZMAN ROSLAN..terima kasih ya..:)

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...