Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Friday, December 24, 2010

Aku Demam!!!!!


Lagi beberapa hari kita bakal menyambut tahun baru..Tahun 2011..Hampir setiap hari aku bertungkus lumus ke hulu ke hilir bekerja..ini la petanda untuk aku 'berhenti' & berehat...bukan berhenti kerja untuk selama-lamanya...tapi beri masa untuk badan aku pulih sepenuhnya... bagi refresh sikit...
Mungkin badan ni dah terlalu penat..Paling ketara dalam bulan Disember ni..memang non stop kot aku 'sapu' semua kerja..dengan daycare nye la..dengan part time lagi...memang sekarang cuti sekolah..tapi aku tetap tak cuti..kerja cari duit selagi badan ni mampu...Sebab ni jugak la aku jarang update blog aku ni...sian blog ni...:(
Tapi semalam..memang dah tak leh tahan...ape lagi kena hujan masa nak g part time...dok pulak dalam bilik yang berhawa dingin....punya la sejuk...perut lak tetiba wat hal..cam masuk angin...punya la sakit macam kena pulas...semuanya datang secara tiba-tiba...tapi masih boleh bertahan sampai la aku balik rumah pukul 11 malam..
Aku demam..panas sgt badan...satu badan sakit..macam bisa-bisa...Dok dalam selimut pun masih gak rasa sejuk..Nasib baik aku ada simpan Panadol..makan & terus tidur..
Bangun lak pagi ni aku kena ceri berry...adoiiii...macam2...perut sampai skng memulas2 tanpa sebab..now dalam dilemma..nak g klinik ke tak...masa tengah update entry ni pun cam ting tong je...memang kena berehat la jawab nyer...Mintak maaf la pada semua kawan2 blogger yang singgah blog ni..tapi aku tak dapat balas kunjungan korang..adec masa akan aku balas  yer...jangan segan2 singgah sini ye...LuVs u alll.....:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...