Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Monday, December 20, 2010

Huwaaaaaa..nape semua rosak....????


Benci betul la..nak-nak akhir tahun ni macam-macam barang aku yang rosak..macam nak request yang baru je semua...hari tu telefon Sony  aku rosak...entah ape hal la tetiba skrin dia hitam..rosak la kan..maybe terbakar kot..hurnm..xpasal-pasal kena pkai balik telefon lama..:(
Sedih sgt...dah la tu hadiah dr My Mr R...
Dah malam tadi lappy aku pulak buat hal...tgh-tgh online..tiba2 terpadam @offf...huwaaaa...asal la???
Check punya check..rupa-rupanya wayar adapter lappy tu macam terpotong(@ terkopek..so dari situ aku nmpak ada spark yang kuar bila aku on suis...huwAaaaa..nmpak gaya nya kena beli wayar adapter yang baru..nasib baik la bukan lappy yang problem..klau tak mau kena beli yang baru jugakkkkkk...melayang lagi RM aku..macam-macam la kan...sabar je la...:(

Ni la Sony yang rosak tu..tapi ni pic ehsan pakcik GOOGLE..

My LaPpy..olso ehsan pakcik GooGLe...

MooD : Sakit haTi...:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...