Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Sunday, January 23, 2011

Aku Dah Tak Merajuk Lagi...Nak Tau Kenapa???


Erm..hari ni tak tau nak tulis pasal ape...tulis pasal semalam la...heheh..kan dua tiga ari lepas aku maJok...nak tau baca SINI...kan..kan..Pastu semalam..aku kena keje..part time..masa balik keje semalam..my Mr R a.k.a MySayang amik...huhu..ingat nak teruskan mogok majuk...hahah..pastu dia ajak g Bukit Jalil..huh??Aku dengan sebal tanya la wat pe g sana?Dia jawab saje jerrr..so aku follow la...heheh..tapi dalam hati...cam nak jerit jer..happy ko!!(pandai gak dia pujuk..hahah..ingat buat derk jer..)...hahah..aku memang suka g taman kat Bukit Jalil tu..dulu selalu gak si dia bawak g jogging..tapi sekarang aku yang malas..hahah..
So sampai je kat sana...kita orang pun beli la eskrem wat kudap2 masa berjalan..hahah...so sampai kat salah satu kolam ke tasik aku pun tak pasti..kita orang berhenti...Ermm..tau kita orang nak wat pe???hahhahaha...kitaorang nak bagi ikan-ikan dan kura-kura kat situ makan...heheh..my Mr R dah siap bawak satu bungkus roti semata-mata nak lepak bagi ikan dan kura-kura kat situ makan..heheh..best jugak...puas hati dan syok sangat bila tengok ikan dan kura-kura tu makan cebisan roti yang kita baling...tak caya?Korang pergi la sendiri..heheh..Masa kita orang lepak kat situ memang ada beberapa oarang pengunjung jugak yang melepak sambil tengok ikan-ikan tu makan..memang besar sangat ikan-ikan kat situ..Lupa aku yang aku tgh majOk...(aceli dah hilang pun maJok nyer..)Dah habis sebungkus roti kitaorang baling dalam kolam..dan aku rasa ikan-ikan tu pun dah kenyangmemandai jer..hikss.....so kitaorang pun amik keputusan untuk balik...memandangkan hari dah nak malam...Tapi sebelum balik..kitaorang pergi singgah makan dulu..huhu..lapar...
Thnxs Sayang...jangan 'macam-macam' lain kali oKe??heee..:)

P/S:tAk semPat amiK GamBar seBab Bateri Fon Kong..hiksss.;)

4 comments:

  1. alololo...ira..comeyyyhhh ker???
    hikss..maceh ek..:)

    ReplyDelete
  2. so sweet.. hehe..
    mmg besh kan kalau dpt bagi ikan n kura2 makan.

    ReplyDelete
  3. alaaa.. knp xamik gmbr.. sedey~~ T__T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...