Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Tuesday, January 11, 2011

Angelina Sah Anak Watie Elite

Angelina sewaktu diinterview di MELODI

Angelina?Siapa tu Angelina?Takde angin..takde ribut..tetiba nama dia popular kan..ni semua gara-gara pendedahan berani Angelina kat Melodi minggu lepas..Mula-mula aku aku tak dapat agak siapa artis yang dimaksudkan..tapi bila search kat internet ni takde tapis-tapis terkeluar muka Watie Elite..Hurm.tak sangka dia dah ada anak yang berusia hampir 15 tahun..dah besar remaja..anak dara dah..Tapi kesian sangat kat Angelina ni terpaksa mencari media untuk mendapatkan perhatian dan kasih sayang dari ibu kandung sendiri..tak tau la ape sebab dan alasan Watie..tak habis-habis dengan kontroversi..kesian jugak kadang-kadang..tapi memang tu la harga yang terpaksa dia'bayar'bila berkerjaya sebagai artis ni..Takmo membebel panjang.korang baca la sendiri statment/penjelasan dari abang ipar Watie ni..

"Memang gadis remaja yang keluar di Melodi itu anak kepada Watie, tetapi dia bukan lahir secara haram. Gadis itu adalah anak halal Watie bersama bekas suaminya, 15 tahun yang lalu.
Watie pernah bernikah dengan seorang lelaki warganegara Singapura dan dikurniakan seorang anak perempuan, namun selepas melahirkannya, Watie tidak dapat memelihara anaknya itu kerana suaminya mahu memberikan anak itu kepada keluarga abangnya yang menetap di Johor.
Saya berani bersumpah, kerana ketika itu, saya  tinggal di Johor Bahru bersama isteri saya (kakak Watie), dan saya menyaksikan semua kejadian itu di depan mata saya. Beberapa kali Watie mahu bertemu anaknya, namun hasratnya di halang oleh mereka."

Menurut respon abang ipar Watie, pendedahan yang dipaparkan di Melodi memang telah dirancang oleh keluarga angkat Angelina. Ibu angkat Angelina kini bergelar ibu tunggal dan amat memerlukan wang kerana mereka sekeluarga susah, semuanya bermotifkan duit! Namun, setelah gagal mendapatkan wang daripada Watie, mereka bertindak melakukan pendedahan ini untuk memalukan Watie.
Watie kini masih dalam keadaan terkejut dan malu apabila berita mengaitkan dia mempunyai anak luar nikah. Buat masa ini, dia masih belum bersedia untuk memberikan sebarang kenyataan.

# Dah macam drama lak... -_-

8 comments:

  1. haishh , sampai camtu skali nak duet ek .

    ReplyDelete
  2. hurm tu la kan tomato..kesian kat anak dia..jadi mangsa keadaan...

    ReplyDelete
  3. watie tu ada anak umur 15? biar btol.. xnmpk yg dia tu janda anak umur 15.. huhu..

    ReplyDelete
  4. @solihin tu la susah kan nak percaya..tapi kalau dah abg ipar wat pengakuan..betul la kan...

    ReplyDelete
  5. @amirah & ira heheh..macam2 kan..macam2 ada..macam tagline astro lak kan..:)

    ReplyDelete
  6. isk3..mcm2 hal la dorang nih..alin xtau pape pon sbb da lame xtgk melodi.keh3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...