Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Saturday, January 1, 2011

SELAMAT DATANG 2011!!!!!!!!!!!!!!

 Hi...
Assalamualaikum & Selamat Tahun Baru semua!!!!!!
Hari pertama dalam tahun 2011..heheh..macam janggal je nak sebut 2011 ni..terpeleot lidah nak menyebutnye..heheh.. Erm..hari ni macam biasa..macam tahun yang lepas...(ala poyo macam lama sangat kan??)
Bangun je pagi terus mandi & siap-siap pergi Part Time sebab hari ni hari Sabtu..So aku kena masuk pagi..sampai la pukul 6 petang..Macam biasa.tak de ape yang berubah..semua nya sma..tapi mungkin semangat tahun baru..jadi agak excited sikit..heheh..
Semalam aku tido lambat..almaklum la..malam New Year kan..ape barang tido awal kan..hehehe..Kebetulan semalam rumah aku ada buat majlis makan-makan sikit sempena menyambut hari lahir @ birthday Makcik-Makcik & Adik-adik aku..huhu..ramai kan??..5 orang je sebenarnya..heheh..memang dah jadi kemestian pada tiap2 tahun tanggal 31 Disember dorang mesti celebrate kat rumah kecik aku ni..heheh..Tapi majlis ni hanya la majlis makan kecil-kecilan bersama keluarga je..bukan sambutan besar-besaran pun..tapi memang meriah klau dapat berkumpul sekali sekala macam ni..
Majlisnya bermula petang lebih kurang pukul 4 petang..Mak aku masak Nasi Ayam,Pulut Kuning,Daging Dendeng & Betawi..Pai Daging yang di sponsor oleh Dyan..Cheese Bread Pudding with Custard Sos yang ni aku buat..yummmy!!! Puding Jagung & buah-buahan..Kacang2 & segala jenis jajan..heheh..meriah sangat makanan nyer..nant ade masa aku uplod gambar..
patu dorang melepak kat rumah sampai la ke malam..
So malam tadi pas puas lepak kat umah..aku dengan my sepupu & my BF g la kuar jalan-jalan..ingat nak g tengok wayang kat Cineleisure Damansara..tapi kitaorang kuar rumah pun dah lewat..so tak jadi la..Sudahnya kita orang just berhenti kat tepi jalan bersama-sama dengan pemandu-pemandu yang lain tengok bunga api kat The Curve..heheh,,masa ni tak da picture..sebab tak bawak kamera pOn..:(
Pas habis tengok bunga api tu kita orang pegi makan kat Uptown Damansara yang lama tu..Pastu balik umah & tidOooo..heheh..penat sangat!!! Tu la serba sedikit aktiviti aku semalam..tak de yang menarik pun kan??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...