Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Wednesday, February 2, 2011

Bersawang sudah.......

Assalamaualaikum..
Fuhhhh..Fuhhhh...fuhhhhhhhhhhhhhhhhh..uhuk..Uhuuukkkkk...ish..ishh...banyak betul sawang kat blog aku nie..heheh..almaklumlah dah lama tak jenguk masuk sini...kesian kan..takpe..hari ni aku free so boleh la aku 'kemas' ape yang patut..hahah..:)
Bukan sengaja tak nak masuk menjenguk blog ni..tapi keadaan 'berokBen' yang ala..ala..tak berapa nak mengizinkan tu la yang buat niat aku selalu terbantut..menci betul!!!
Selain tu jugak keadaan masa yang tak mengizinkan buat aku jarang & tak dapat nak meluangkan masa menulis kat sini...Tak pelah pasni aku akan cuba meluangkan sikit masa untuk blog ni...:)

Sepanjang ketiadaan aku ber'blog' ni macam-macam menda sebenarnya yang aku nak story & tulis dalam blog nie..Antara nya :

*C3 bukan..E5 pun bukan tapi........
*Aku Dapat......
*Najib bagi Ucapan Gong Xi Fa Cai Tu!!!!
*Lirik Lagu Insya Allah by Maher Zain

Wat masa ni cukup la ni dulu..nant ada masa lagi aku update lagi oke?? heheh.. Nanti kan yer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...