Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Wednesday, February 2, 2011

C3 bukan E5 pun bukan...tapi........

Jeng..jeng....suspen tak korang..heheh..poyo la pulak kan??..nak wat suspen-suspen bagai...Tapi im so la happpy nih...memang dah lama niat aku nak membeli telefon baru..setelah berkira..bertolak..betambah..bercampur..akhirnya dapat gak aku rembat sebijik..tapi telefon ni bukan la telefon yang aku penah story kat SINI dulu...alhamdulillah ada rezeki lebih sikit...ape salahnya membeli untuk kepuasan diri sendiri kan...heheh..nak tau tak telefon ape yang aku beli????
BUKAN C3 NI,,,,,

BUKAN E5 NI,,,,,
TAPI

^
^
^
^
^
BLACKBERRY BOLD 9000
Sebenarnya kebetulan je aku beli telefon nie...Second hand je pon..aku beli dari kawan adik aku..dia baru pakai tapi dia nak jual sebab nak beli BB yang latest...Fuhhh..kayo budak tu...heheh..kebetulan aku tgh cari2 telefon..dia pun nak jual so aku GRAB la...murah je..RM 550 je..huh..tak pecaya??? percaya la..:)
So far aku pakai ok la...takde ape yang luarbiasa..sama je macam aku guna laptop..hahah..leh online 24 jam..
cuma bila kita update status kat FB nampak la VIA BLACKBERRY tu kuar..tu je kot yang budak-budak sekarang kata 'market'..fuyoooo guna blackberry..Sebenarnya takde beza..ikut kemampuan diri sendiri..
tapi kalau tanya aku sekarang..aku pun nak 'rembat' satu BB yang latest tu..heheh..SMART kot..(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...