Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Saturday, May 28, 2011

Holiday Party & Teacher's Day Part 1

Hi..salam semua kawan-kawan...Sorry la yer hari ni terlambat sikit untuk update entry nih..dah tengah-tengah malam baru dapat melayan blog nie...So untuk entry pada hari ni aku nak share pasal aktiviti aku kat sekolah tadi.Sempena menyambut kedatangan cuti sekolah yang telah pun bermula hari ni,tadika aku telah mengadakan Holiday Party & Teacher's Day bagi meraikan murid-murid & juga guru-guru disini...Acara dimula sejak awal pagi lagi..Dengan bertemakan pakaian yang berwarna MERAH..(khas untuk guru) Tapi ada gak budak2 yang datang pakai baju merah...sporting sangat!!!Semua guru dan murid-murid kelihatan begitu gembira & teruja sekali...hahah..dah semestinya akulah yang paling excited kan..hihi..Macam-macam aktiviti yang kitaorang buat...antaranya menari,menyanyi,memilih Best Dresses antara murid dan teacher's serta bertukar2 hadiah & juga Pot Luck & makan-makan!!!
Tahun ni best sangat sebab aku dapat banyak hadiah dari students...Mekasih pada semua...bukan harga atau barang apa yang jadi keutamaan ku..yang penting mereka ikhlas mengingati & memberi...biar tak mahal sekali pun,yang penting keikhlasan....Terharu sangat bila anak-anak kecil yang baru berusia 5 hingga 6 tahun bagi kita present...comel ok...:) Jom layan gambar yang sempat aku snap tadi..Happy Holiday semua!!!!

Assembly semua xcited nak dance..

Macam2 kerenah...

Farhan tgh berusaha untuk tiup beLon..

Teacher Sharon with Kids

Amboi..amboi...sakan yer...

Calon-calon Best Dresses..

Smart x??

Sweet kan??

Cute!!!

Pelajar lelaki calon2 Best Dresses..

Pemenang nya.....

Aku macam ngantuk la pulak malam ni...klau nak tengok Part 2..esok la yer aku masuk kan lagi picca comel dorang...:) Tunggu yerrrrrr......(^_^)m

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...