Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Monday, September 15, 2014

Jom Kurus 1 Malaysia Season 3 (JK1M3)


Bismillah..Assalamualaikum...
Esok 13 September 2014..adalah hari pertama aku join Program Jom Kurus 1 Malaysia untuk musim ke 3 (JK1M#3)
Doakan yer semoga aku berjaya menurunkan berat badan yang berlebihan nih...mihmihmih...^_^
Teruja nak join aktiviti yang dorang sediakan untuk 6 minggu akan datang..
Ok buat yang belum tahu..Program ni adalah anjuran Pakar Diet dan Kesihatan terkenal Kevin Zahri...Diadakan serentak satu Malaysia..korang bole pilih kawasan mana yang korang nak atau suka...
Macam aku..aku pilih kawasan Cyberjaya..walaupun aku dari Puchong..huhu..ikut suka hati aku la kan...Aku join ni pun sebab my kawan baik Farhana yang ajak join..nak kurus katanya...hihi..
Buat pengetahuan semua..Program ni berbayar ya..bukan free..Yuran adalah berbeza mengikut kawasan atau Team Leader...macam kat Cyberjaya ni yuran nya RM390 untuk 6 minggu..
Ok..Team Leader(TL) untuk Cyberjaya adalah Coach Cem..
Lelaki ya uolsss..happening..fun n kelakar orangnya..buat masa ni..senang la berurusan dengan Coach ni..yang pentingg tak 'kerekkk'...haha..sebab my best friend pernah servey..ade TL yang kerek...hahaha..
Ok..Coach Cem buat program ni setiap hujung minggu..which mean..Sabtu dan Ahad...

Start 13 September 2014 sehingga 25 Oktober 2014
Jadi..sama sama la kita tengok...mampu ke tak aku menurunkan LEMAK yang dah lama aku bawak ke hulu hilir ni..muahahaha...*_*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...