Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Sunday, January 23, 2011

Wajar Ke Aku Cemburu????

Sekadar gambar hiasan..tak ade kena mengena dengan yang hidup mahu pun yang dah mati..

Assalamualaikum...Yuhuuu semua..heheh..hari ni aku better sikit dari semalam...sebenarnya dah dua tiga hari ntah kenapa mood aku sensitip sgt...kejap nak marah..kejap nak nangis..kejap takde mood..pantang terusik sikit..melenting..hahahha...Ala..biasa la kan..pompuan cam tu la...Simptom2 PMS(korang carik sendirik maksud nie..ke somtam2..(sOmtam tu kan kerabu betik..hahah..ape daa aku merepek.. Jap..jap..semalam aku marah ek???majOk ek???haha...erm..
Sebenarnya ye kot..memang semalam aku emosi sangat2...Puncanya...erm.. nak bagitau ke tak ek..erm..erm..puncanya aku JELES..huhu..JELES???jeles dengan sape??Ape yang membuatkan aku jeles dan marah2 nie..korang rasa nape???
Tak yah berteka teki..bukan ade hadiah pun...meh aku citer nape aku jeles...Kisahnya,semalam aku online la FB macam biasa..check ape yang patut..tup..tup..aku terpandang 'kelibat' nama Mr R my Sayang online sejam yang lepas..O...maybe dia online dari office aku wat tekaan sendiri..tak kisah lagi...yang buat aku meroyan..dia bagi komen -yang aku rasa 'PERLU KE???' kat ntah pompuan mana..kawan katanya..huhhh.. kat wall aku sepatah ayat pun tak singgah..bila kat wall 'kawan'a.k.a pompuan tu boleh plak berbalas2 komen..korang rasa wajar ke tak aku rasa JELES??? Ke korang rasa WAJAR ke aku wat hati kering..macam takde perasaan..????bila pikir2 balik macam takde makna je aku jeles..tapi bila tak pikir macam sakit hati pun ada gak kot..Nape ye lelaki macam ni???ke perempuan yang tak patut rasa macam aku rasa sekarang nie???korang faham ke tak???aku pun tak brape faham..Kalau ada kawan-kwan yang ade tips-tips nak bagi hati jadi kebal & keras..."kalis jElous" gitu SHARE dengan aku ek...kalau boleh memang aku tak nak jeles-jeles nie...tapi ape kan daya...hati ni cuma sekeping..kalau berkeping-keping mungkin la boleh tahan ye tak???

4 comments:

  1. lelaki memang camtu kebanyakkannya..cam pompuan gak..suka diberi perhatian..pikir positif, maybe dia tak tau ape nak cakap ngan ko..kang asyik nak cakap i leb u je bosan lak cam takde topik lain..

    yang penting bertoleransi dan saling cuba memahami..takde gunanya naik hangin atas sebab yang camni..kalo rasa tak puas hati, cuba luahkan dengan tenang..bawak bincang sesama..

    jeles tu sebenarnya bagus dalam satu satu perhubungan sebab kalo tak jeles maknanya tak kesah dan tak peduli..ape pun kalo ada kelemahan, cuba perbaiki sama sama baru la perhubungan tu smooth je..

    hahaha..panjangnya komen aku ni..

    ReplyDelete
  2. mungkin dia rasa ngan kamu dh slalu contact, so tak perlu send apa2 kt wall.. baginya mungkin dia fikir, dh ada no phone watpe nk send kt wall fb.. ye tak?
    think positive!
    cmmg cemburu tanda syg.. tp biar cemburu bertempat.. kan.. =)

    ReplyDelete
  3. pipoq:heheh..xpe pipoq..memang suruh bagi komen..thnxs ya...
    akan cuba mencari kelemahan sendiri...dan akan cuba berfikiran secara positif lepas nie..:)

    ReplyDelete
  4. solihin:mayb la kot...huhu..thnxs ya sebab sudi komen..pas ni akan cuba mempositif kan diri...memang sayang la..;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...