Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Thursday, June 2, 2011

Holiday Time..Bye..Bye Malaysia.....

Salam semua,,,
Hi..ader yang rindu kat AiDa tak???hahah..perasan lak...Korang pe kabar??Aku harap korang semua berada dalam keadaan yang baik & menggembirakan la yer...Aku??? Aku sangat happy & excited sebab nyer nak g berCoti yer kawan-kawan sekelian...dan pertama kalinya dalam seumur hidup aku,aku berpeluang bercuti luar dari Malaysia...ni pun sebab company trip..thnxs ya Boss yang sangat Lovely & baik hati...=D
Tapi ni dah pukul 12:20am aku masih belum packing ape2 lagi...blur la tak tau nak bawak ape...huhu..excited ade..nervous pon ade nih... Aku pergi mana??? ishhh..nanti2 la yer aku update kasik tau..tapi maybe sampai hari Ahad ni kot aku 'tak menjengah' korang semua kat sini....So sepanjang ketiadaan aku,korang rerajin la dtg sapu sawang or habuk2 yang melekat kat sini yer..Nanti bila aku dah pulang,aku jenguk2 korang balik tau...tinggalkan jejak kat atas tu yer...jangan nakal2 semua..jaga diri baik2 ok...Doakan aku selamat pergi & selamat balik ke sini semula...I loVe & gonna miSSsshhh you allll semua...<3

PasPort pertama Ku...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...