Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Saturday, December 25, 2010

Aku & Aktiviti Ku Di Pagi Krismas...

 Alhamdulillah..aku sudah bertambah sihat..demam pun dah kebah..mau tak sihat dok tido lena dari pagi sampai petang ..heheh..ting tong pas makan ubat..cuma tinggal sakit perut & cerry berry jer..huhu..maybe aku kena food poisoning kot..Tapi tak pe la...yang penting aku lebih sihat berbanding semalam...
Bangun je pagi ni aku terus mandi..segar sikit badan...pastu sarapan nasi goreng yang ayah aku buat (rajin kan my dad???)heheh..ayah memang suka buat nasi goreng ..Walau pun sangat simple..tapi sangat sedap..heheh..maceh ayah...:)
Pastu layan rancangan 'Nasi Lemak Kopi O' aku suka tengok rangcangan ni..santai & light2 jer...best...macam-macam ade..Pas habis je rancangan tu..aku pun melepak la depan lappy ni melawat blog & FB..heheh...
Disebabkan hari ni aku rasa macam rajin..aku telah me'laundry' my bed sheet,comforter,Pillow sheet & semua teddy & bantal bucuk ke dalam mesin basuh..heheh...rajin kan aku??? sambil-sambil tunggu all the thing di cuci..aku buat la aktiviti Blogwalking yang dah lama aku tak dapat buat..huhu...
So ape aktiviti korang hari ni???
Oppss...lupa lak..Merry Christmas & Happy New Year 2011To All my Friends who celebrate X'mas!! I'am sending you Warmest thoughts and best wishes for a wonderful Holiday Season..May peace, love and properity will be yours! Have a peaceful Christmas and a Happy New Year 2011 ya..;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...