Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Thursday, November 11, 2010

Kalau la negara ni takde undang-undang.....

Hari penat sgt..penat yg terlampau sgt sebenarnya..saat aku type entry ni pun mata dah agak pedih2..tahan ngantuk..mulut tah brape puluh kali menguap..letih sgt2 nie..masuk arini dah 2 hari kena jaga daycare...Ooo mak aiii...xpe la nak cari duit lebey sikit...aku redha..hikss...
pada teman2 mintak mahap yer lambat hupdate blog aku nih...heheh..ade ke yg tertunggu2 entry aku?? hikss..pasan jap..:) Klau xde sape yg baca pun xpe la...suka2 je ni...wat lepaskan tekanan...
Cakap pasal tekanan..aku mmg tertekan 2 tiga arini...Nape aku tertekan? Ni la nak story..sedih pun ada...kecewa pun ada...tapi biasa la kan...adat la berkawan dgn perempuan..klau x bawak mulut mmg tak sah..adoyaiiii..ade ke org yg tak bawak mulut...bukan ke  mulut tu senantiasa melekat je kat muka kO cik dayah oiii..?? Dah la tu...bila kita g ambushhh xngaku lak tu dia yg cakap...leh la pulak wat sengal2 ubi cakap.. xtau pape..ikut hati nak je aku lempang laju2 pipi dia yg xbaper nak gebuS tu...Tapi memandang tahap kesabaran aku ni tahap gaban lagi..agak bernasib baik gak la dia kan..kalau tak mau masuk wad ICU gara2 penangan aku kot..Geram tol dgn manusia macam nie...Klau la negara ni xde undang2..dah lama ko aku bomohkan.. tembak dgn senapang gajah...huh...
Pantang tol aku org2 yg cakap belakang nie..klau x puas hati..meh sini depan2..face to face..senang.. ni tak..bawak mulut merata2..klau jenis kawan ko yg bawak mulut tu x menyampai.. xkisah la gak kan..ni kawan tu lak mengalahkan wartawan MELODI menyampai direct..memang cari pasal la ko kan...xpe2..semoga ko mendapat balasan yg setimpal dgn 'perangai ko yg sgt baik' nie..amalkan la selalu amalan ko ni ek...skang mungkin ko x kena dgn aku..esok lusa..sape tau...'temu buku dgn ruas' bak kata pepatah'sepandai2 tupai melompat..akhir nyer kena tembak..jatuh ke tanah jugakkkk' kan???
hiks...xpasal2 korang kena baca luahan hati aku malam nie...sorry ye semua...esok2 leh baca lagi...hahah..:)~gelak2 jugak..sakit di hati xde sape yg tau..~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...