Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Friday, November 5, 2010

St 12 - Biarkan Aku Jatuh Cinta (Official Video Clip) With Lyrics

Hikss...jangan salah faham semua..ni cuma lirik lagu dari Sinetron Indonesia Safa & Marwah yang fofuler kat Astro Prima tu..

Fofuler2 pun aku bukan tengok citer dia pun..aku cuma 'jatuh chenta 'pada lagu & melodi dia jer..Tu pun aku dengar masa iklan nyer...hahah...bestla plak lagu & melodi nyer...meh la layan sama2 lirik nyer yer..

ST12-Biarkan Aku Jatuh Cinta

*
Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakkan jantungmu

**
Dan biarkan aku padamu
Menyimpan sejuta harapan
Aku padamu
Rasa ini tulus padamu
Takkan berhenti
Sampai nanti ku mati

Reff:
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan aku 'kan mencoba
Tak perduli kau berkata
'Tuk mau atau tidak

Back to *, Reff

Bawah ni ada video clip nyer...layannnnn!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...