Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Saturday, November 20, 2010

Konsert 2010 ~Window Of The World~by Tadika Sri Mentari Ria

Assalamualaikum kawan2..maaf la dah lama x hupdate entry untuk blog aku ni...huhu..bukan ape..tak terkejar rasanya nak melayan lappy dua tiga hari ni..
Sebenarnya aku sangat sibuk nak menguruskan konsert tahunan bagi tadika aku..klau korang masih ingat dulu aku ada post pasal entry ni..ni la sebab nyer...huhu..
20 Nov 2010 semalam telah selamat berlangsungnya Konsert Tahunan bagi tadika ku..Tadika Sri Mentari Ria Puchong..Setelah 3 bulan bertungkus lumus melatih para pelajar menari & menyiapkan segala persiapan untuk konsert..akhirnya tiba la hari yang di tunggu2 ni..Alhamdulillah konsert ni telah memberikan satu kenangan yang sangat2 indah & menggembirakan...bukan saja pada guru2 malah kepada ibu bapa yang hadir bagi memeriahkan konsert tersebut..Walau pun penat & banyak waktu yang terpaksa dikorbankan demi menjayakan konsert ni tapi aku puas hati & gembira kerana anak2 murid ku berjaya mempersembahkan tarian 'Pop ye Yeh'yang telah diajar kepada mereka dengan baik sekali..Walau pun x sesempurna mana..tapi aku rasa mereka telah lakukan yang terbaik.Tahniah aku ucapkan..bagi aku mereka berani naik pentas & menari di khalayak ramai..aku sangat bangga lihat kesungguhan & keberanian mereka walaupun baru berusia 5 tahun..;)
Okey korang layan la beberapa pics yang sempat aku amik ni..(maaf la agak blur sebab guna camera phone je..huhu..)

6 yrs Old ~tributes To p.ramlee

Make uP tyme

~touch up~

nerVous ek cyg?

3&4 yrs old on de stage for Negaraku

my LoVLy Boss~janice chik~

SpeeCh by 6 Yrs Old

3 yrs old ~barney songs~

3 yrs Old ~ hapPy Choir~

My 5 Yrs old~pOp Ye yeh~GooD JoB dear..:)

5 yrs old~orientaL daNce

6 yrs Old~noBody~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...