Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Tuesday, November 2, 2010

MaHa Oh MaHa...



Nak di jadikan citer..semalam makcik & sepupu aku dtg dr Klang..sembang dok sembang tiba2 terkeluarlah pertanyaan dr mulut mak aku.."MAHA dah start ker?..dan makcik aku jawab dengan confident nyer.."dah start 26hb aritu..5hb nie habis la...Ape lagi aku dgn sepupu pun wat la plan nak g memandangkan aku ni xpernah lagi sampai ke MAHA tu..
sO kitaorang pun deal la nak g arini..bersamaan ari Isnin 1 nov 2010..Konon2 nyer nak g ari isnin sebab xnak ramai org..xmo sesak2..jadi nya pergila kami berlima..aku,adik aku,makcik aku,sepupu aku 2 beradik & anak2 sepupu 2 org..bertujuh la semuanya..:)
punya la smngat nak pergi...Kata makcik aku MAHA buat kat UPM..jalan nyer jalan...sesat lak..hahah...terlajak sampai ke putrajaya..pusing nyer pusing sampai la kat UPM...heheh..dalam hati pelik lak nape la xde org...Turun jap tnya pak guard.."MAHA wat kat sini ke pakcik?" pak guard tu dalam keadaan mamai sebab ngtuk kot jawab.."bukan nak..MAHA wat dkt Mardi area MAEPS..o..heheh..salah lagi...kita org pun teruskan la perjalanan berdasarkan jalan yg pak guard td tunjuk...Jalan nyer jalan sampai la kat MARDI MAEPS..Dalam hati bangga la gak akhirny dapat gak pergi tgk MAHA..tapi agak pelik gak sebab masa kita org masuk dr pintu utama org xramai..."myb arini ari isnin kot..org keje...tgk lak apesal ramai kontraktor tgh wat renovation kat kawasan tu..aikkk?? asal ek..pelik2...tapi memasing diam jer dalam kete...heheh..pusing nyer pusing..sekali aku terbaca signboard "MAHA 26 November 2010 - 5 Disember 2010...aku pun jerit kat sepupu aku : stop2..stop2..wei..arini baper ari bulan??? arini 1HB Nov kan? wakakkakakakak...xyah suruh2..semua pakat2 ketawa..sampai sakit perut & kuar air mata...adOi..camne leh salah tarikh nie??ehhehe..MAHA tu start 26 hb Nov..bukan 26 hb Okt..alahai..heheh...patut la seorang umat manusia pun xde masa kitaorg dtg tadi..hahah..tu la..MORAL of de story.. lain kali BACA BETUL-BETUL.....:)
Alang-alang dah sampai kat situ walaupun xde org..kitaorg pun pusing-pusing la kawasan..
Lalu la pulak dekat kebun KOPI SPP..aku ni punya la jakun..selama hidup 25 tahun nie xpenah lagi tgk pokok kopi..ape lagi bila dah dapat peluang..aku snap dua tiga keping pic nyer...layan je la ek..;)
Ni biji kopi...

Kopi SPP

Biji2 Kopi & Pokok Kopi..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...