Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Friday, November 5, 2010

Pudding Roti Deepavali

Hari ni cuti...yeayyyy!!!Best sangat..dok lepak2 kat umah...golek2 atas katil..ngadap lappy layan FB..sambil berblogwalking...memang rileks habis!!!heheh..tapi dalam pada rileks2 kepala otak ni dok pikir ape lagi xtvt yang aku nak wat lagi pas nie..pikir punya pikir..aku dapat idea nak wat pudding roti...pudding ni mmg feveret aku..xkisah la pe jenis pudding..lagi2 klau yang dah disejukkan dalam peti ais...Fuhhh..nyaman jer masuk tekak..heheh...Resepi nie aku amik dari majalah RASA tak ingat bulan bape dah..so aku start la buat pudding tu petang tadi sebab bahan2 nyer mmg dah ada kat umah nie..
godek punya godek..taDAaaa..siap sudah pudding aku..buat 1 bancuhan dapat banyak tu..dapat 3 bekas..puas makan!!heheh..pudding nie aku namakan Pudding Roti Deepavali..tah pape tah..heheh sebab myb kaler dia kot...MERIAH kau!!!!heheh..kaler dia ikut aku punya suka hati...hahah..klau xsuka mesti xjadi camnie..wakakak..;)
soOo...xyah citer banyak..korang layan je la gambar2 yang x seberapa nie ek..;)
Yg ni bekas pertama..

Dua bekas dalam fridge lagi...;)

siap potong dah..
blur la..;(



posing lagi...

dan lagi..sebelum habis kena NgaPPP..;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...