Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Saturday, November 6, 2010

Selamat Pagi...Good Morning!!!!!

Bangun jer pagi nie...kemas ape yg patut..aku terus bukak lappy..heheh aceli dari malam tadi xsabar nak share...heheh..bila bukak blog..eh..eh..dah ada 12 followers..YeaYyy...heheh..baru 12 pOn nak kecohkan?? Alhamdulillah ada gak yg sudi polo saya ek..:) Thnxs a Lot friends...:) kat shoutbox pun dah ramai yg singgah..alhamdulillah..terima kasih ya kawan2..:) Blog nie masih merangkak2 lagi..aku pun masih baru jer kat sini...Suka aku nak guna kan pantun lama yg suka2 hati aku ubah "Saya budak baru belajar..kalau salah tolong komenkan"..hiksss...;) Salam perkenalan buat semua...MUahhhh..XoxoXO..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...