Blogger Backgrounds

My Birthday

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

SIGN PLEASE..NANTI I JEJAK Uoolllsss..OK???

Monday, November 15, 2010

Skandal Cinta Uncleseekers & Bekas Permaisuri Agong..Cinta Syhhhh...

Belom pun reda kisah 'Comolot si Nabil & kekasih hatinya si Uqasha' tu tup2..timbul lak citer nie..Cite ni aku dapat masa BW kat blog Milo Suam..Terkujat gak baca..betul ke x citer ni...ye la..bukan calang2 orang yg kena skandal tu kan..silap2 salah post entry leh kena dakwa..huhu...Erm..citer nyer lebih kurang macam ni..Korang tentu kenalkan 'Uncle'..ala yg dulu ada dok sibuk cari hantu bagai dalam rancangan Seekers tu..Sekarang dok sibuk canang & dedahkan hubungan Cinta Syhhh nyer ni kat blog dia sendiri...Siap ada part by part lagi...Kisah nyer..Uncle tu dakwa atau dalam kata lain nya mengatakan yang bekas Permaisuri Agong Cik Puan Besar Siti Aishah ni syok sgt kat dia..dalam kata lain dok tergila2 kat dia la...erm..korang leh caya ke???? Uncle wat macam2 pendedahan esklusif tentang hubungan dia dgn mantan Permaisuri..Aku nak tulis pun macam segan..kalau korang nak tau dengan lebih detail..try la cari k.. Tapi pada pendapat aku la..mungkin Mantan Permaisuri ni 'sakit'/'disakitkan' kot sampai angau sgt kat Uncle nie..Klau dia 'waras'..aku rasa mungkin tak jadi citer2 macam nie....tu pendapat aku..Tapi pada pihak berwajib..sila la siasat perkara ni...Tak elok klau dibiarkan berterusan...
Yang lain..layan la pics yang sempat aku upload ni & nilaikan la sendiri...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...